Archiwum artykułów

Uzyskiwanie informacji o przyznanych dotacjach

Istnieje obecnie kilka platform i serwisów internetowych, których użytkownicy na bieżąco mogą śledzić informacje na temat planowanych inwestycji, ogłaszanych przetargów i przyznanych dotacji. Co ciekawe, klika z nich powstało dzięki temu, że zostały im właśnie przyznane dotacje (o których również tutaj:
http://www.pressinfo.pl/dotacje.html
) ze środków europejskich w ramach stosownych programów pomocowych.

Serwisy informacyjne

W zdecydowanej większości informacje o inwestycjach i przetargach uzyskać można za pośrednictwem specjalnie do tego celu utworzonych platform i serwisów informacyjnych, do których dostęp bardzo często jest płatny i wymaga utworzenia specjalnego profilu. Informacje zawarte na takich stronach zawierają jednak cenne z punktu widzenia przedsiębiorcy, pełne dane beneficjenta, któremu to przyznano dotację ze środków publicznych (unijnych, samorządowych, gminnych itp.) na daną inwestycję, wraz z podaniem źródła, z którego informacja ta pochodzi (najczęściej jest to link do konkretnej strony internetowej, z której informacja ta została zaczerpnięta).

Pozyskiwanie informacji do tworzenia baz danych serwisów informacyjnych

Dane dotyczące przyznanych w danym okresie i na danym obszarze dotacji pochodzą z monitorowanych przez analityków tych serwisów stron www i serwisów branżowych. Najczęściej są nimi serwisy:

  • branżowe,
  • informacyjne,
  • telewizyjne,
  • radiowe,
  • portale ministerstw,
  • portale urzędów wojewódzkich,
  • portale urzędów miast,
  • portale gmin
  • i tym podobne, inne źródła informacji.

Korzyści płynące z dostępu do informacji o przyznanych dotacjach

Dostęp do informacji na temat przyznanych beneficjentom dotacji pozwala przedsiębiorcom na:

  • pozyskanie nowych zleceń,
  • podjęcie współpracy z nowymi odbiorcami usług, bądź też towarów,
  • zdobycie informacji na temat wysokości środków, jakimi dysponuje na ten cel podmiot, któremu przyznano dotacje,
  • wyprzedzenie działań konkurencji (więcej:
    http://mojafirma.infor.pl/mala-firma/abc-malej-firmy/263142,Jak-analizowac-dzialania-konkurencji.html
    ) poprzez zaoferowanie swoich produktów czy też usług przed innymi,
  • zwiększenie swoich szans na zdobycie danego zlecenia ze względu na większą ilość czasu na przygotowanie dokumentacji i oferty,
  • realną oszczędność czasu, gdyż uzyskuje się bezpośredni dostęp do wszelkich, interesujących informacji za pośrednictwem jednego serwisu.

Odpowiedz

  

  

  

Możesz użyć tych znaczników HTML

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>